Internet tarmoqlarda dunyodagi eng qimmat va nufuzli global brendlarning reytingini e’lon qildi

Dunyodagi hozirgi vaziyatni hisobga olgan holda, yuzta eng qimmat brendlarni ajratib ko’rsatuvchi Global Brands 2020 baholash nashri chop etildi. Birinchi o’rinni Amazon egallab bo’lib, uning narxi 415,9 milliard dollarga teng.
Karantin davrida xizmatlariga talab katta bo’lgan kompaniyalar reytingini yaxshiladilar.
Pandemiya oldidan o’tkazilgan tahlil brendlarning umumiy narxlari 9 foizga oshishini bashorat qildi va hozirgi inqirozga qaramay, bu ko’rsatkich 5,9 foizga o’sdi va bu 5 trillion dollarga teng.
Karantin choralari texnologik tashkilotlarning holatiga ijobiy ta’sir ko’rsatdi. Alibaba, Walmart, JD va Amazon onlayn gigantlarining o’sishi hisobiga savdo tashkilotlari reytingi boshqalarga qaraganda ko’proq o’sdi.
Reytingda Bank of China, UnitedHealthcare, Pepsi, Lancome va TikTok o’z pozitsiyalarini egalladilar. Ommabop video xizmati 79-o’ringa tushib ketdi va Adidas, KFC va Uberni ortda qoldirdi.
415,9 milliard dollar bilan Amazon
352,2 milliard dollar bilan Apple
Microsoft 326,5 milliard dollar bilan
Google 323,6 milliard dollar bilan
186,8 milliard dollar bilan viza
Alibaba 152,5 milliard dollar bilan
Tencent 150,9 milliard dollar bilan
Facebook 147,1 milliard dollar bilan
McDonald’s 129,3 milliard dollar bilan
108,1 milliard dollarga ega MasterCard
- Amazon — 415.9 milliard dollar
- Apple — 352.2 milliard dollar
- Microsoft — 326.5 milliard dollar
- Google — 323.6 milliard dollar
- Visa — 186.8 milliard dollar
- Alibaba — 152.5 milliard dollar
- Tencent — 150.9 milliard dollar
- Facebook — 147.1 milliard dollar
- McDonald’s — 129.3 milliard dollar
- MasterCard — 108.1 milliard dollar
Manba
В Интернете обнародован рейтинг самых дорогих и влиятельных мировых брендов мира
Анализ рейтинга самых дорогих мировых брендов
С учетом текущей ситуации в мире опубликован выпуск оценки Global Brands 2020, в котором выделена сотня самых ценных брендов. Первое место занимает Amazon, цена которого равна 415,9 миллиарда долларов.
Компании, услуги которых пользуются повышенным спросом во время карантина, повысили свой рейтинг.
Предпандемический анализ предсказал рост общей стоимости брендов на 9%, и, несмотря на нынешний кризис, эта цифра увеличилась на 5,9%, что эквивалентно 5 триллионам долларов.
Карантинные мероприятия положительно сказались на состоянии технологических организаций. Рейтинг торговых организаций вырос больше других за счет роста онлайн-гигантов Alibaba, Walmart, JD и Amazon.
Свои позиции в рейтинге заняли Bank of China, UnitedHealthcare, Pepsi, Lancome и TikTok. Популярный видеосервис опустился на 79-е место, обойдя Adidas, KFC и Uber.
Рейтинг лучших брендов (50-100 мест)
Рейтинг лучших брендов (1-50 места)
Компании в первой десятке:
Amazon с $415,9 млрд.
Apple с $352,2 млрд.
Microsoft с $326,5 млрд.
Google с $323,6 млрд.
Виза со 186,8 млрд долларов
Alibaba с $152,5 млрд.
Tencent с $150,9 млрд.
Facebook с $147,1 млрд.
McDonald’s с $129,3 млрд.
MasterCard с $108,1 млрд.
Amazon — 415,9 млрд долларов.
Apple — 352,2 миллиарда долларов
Microsoft — 326,5 млрд долларов.
Google — 323,6 миллиарда долларов.
Visa – 186,8 млрд долларов.
Alibaba — 152,5 миллиарда долларов.
Tencent — 150,9 млрд долларов.
Facebook — 147,1 миллиарда долларов.
Макдональдс — 129,3 миллиарда долларов.
MasterCard — 108,1 миллиарда долларов.
[mask_link]Источник[/mask_link]