Najmiddin Kubro (1145-1221) — zabardast tasavvuf donishmandi, Kubroviya tariqati asoschisi.
Ko‘rdimki, eng yaxshi do‘st ilm ekan.
Xoru zorlikni maxluqlar xizmatida, azizu mukarramlikni Xoliq xizmatida bo‘lishda ko‘rdim.
Dunyo va oxirat yaxshiligini Rasul alayhissalomning sunnatlariga ergashishda ko‘rdim.
Dunyoyu oxirat yaxshiligini qanoatda, yomonligini ta’mada ko‘rdim.
Ko‘rdimki, Alloh dunyo qulligidan ozod qilgan kishigina haqiqiy hur ekan.
Ko‘rdimki, umr va dunyodan ko‘ra tez o‘tib ketadigan, o‘lim va oxiratdan ko‘ra yaqinroq, orzudan ko‘ra uzunroq, xotirjamlikdan ko‘ra go‘zalroq narsa yo‘q ekan.
Iltimosga qolgan kunda o‘limni, bosiqlik va ta’masizlikda barhayotlikni ko‘rdim.
Ko‘rdimki, vaqtini «essiz», «qaniydi», «koshki»lar bilan o‘tkazgan kishining umri eng qisqa ekan.
Husni xulqdan yaxshilik ustiga yaxshilik qo‘shadigan, hasaddan ko‘ra yomonlik ustiga yomonlik qo‘shdigan narsa ko‘rmadim.
Ko‘rdimki, eng noyob ne’mat rostgo‘ylik va mardlik, eng og‘ir balo munofiq do‘stlar ekan.
Manba: islom.ziyouz.com
Ma’lumotlarni rus tilida o‘qing👇
Наджмуддин Кубро (1145-1221) был великим мистиком, основателем секты Кубровия.
Я увидел, что лучший друг — это наука.
Я видел унижение в служении творениям и славу в служении Богу.
Я увидел благость этого мира и будущего в следовании Сунне Пророка.
Я видел хорошее в мире и грядущем в удовлетворении, а плохое во вкусе.
Я увидел, что истинно свободен только тот, кто освобожден Богом от рабства мира.
Я увидел, что нет ничего более мимолетного, чем жизнь и мир, более близкого, чем смерть и загробный мир, более продолжительного, чем сон, и более прекрасного, чем покой.
Я видел смерть в последний день, жизнь в нищете и отсутствие аппетита.
Я видел, что у человека, который тратит свое время на «промахи», «желания», «желания», самая короткая жизнь.
Я не видел ничего, что добавляло бы добра к добру, больше зла, чем зависть.
Я видел, что самое редкое благо — это честность и отвага, а самое большое несчастье — это лицемерные друзья.
Источник: islam.ziyouz.com
[/spoiler]