Bir maktabda “Dunyoning yetti moʻjizasi” mavzusida dars tashkil etildi.
Oʻquvchilarga nimani moʻjiza deb hisoblashsa, eng muhim yettitasini yozish vazifasi topshirildi.
Hamma daftarlarini topshirdi, faqat bir qizcha hali ham yozishni tugatmagan edi. Oʻqituvchi: “Senga koʻmaklashvoraymi, qizim?” deb soʻradi undan. Qizcha: “Dunyoda moʻjizalar shunaqangi koʻpligidan qaysi birini tanlashni bilmay koʻp oʻylandim”, deb javob berdi. Shunda ustozi: “Qani, tanlaganlaringni oʻqib ber-chi”, dedi unga. Qizcha birmuncha vaqt ikkilanib turdi-da, soʻng oʻqishga kirishdi:
“Men uchun dunyoning yetti moʻjizasi:
1. Koʻrish.
2. Eshitish.
3. Harakatlanish.
4. Anglash.
5. His qilish.
6. Kulish.
7. Yaxshi koʻrish”.
Butun sinfga sukunat choʻkdi.
В одной школе был организован урок «Семь чудес света».
Студентам было дано задание записать семь самых важных вещей, которые они считают чудесами.
Все сдали свои тетради, кроме одной маленькой девочки, которая еще не закончила писать. Учитель: «Могу ли я помочь вам, девочка?» спросил его. Девушка ответила: «Я много думала, не зная, какое выбрать из стольких чудес на свете». Тогда его учитель сказал ему: «Давай, прочитай то, что ты выбрал». Девушка немного поколебалась, потом начала читать:
«Для меня семь чудес света — это:
1. Просмотр.
2. Слух.
3. Движение.
4. Понимание.
5. Ощущение.
6. Смех.
7. Хорошее зрение.
Весь класс замолчал.