Ishga kechikmaslik uchun oltin qoidalar

Ishga kechikmaslik uchun oltin qoidalar
Til haqida yangi she'rlar, eng chiroyli she’rlar to'plami

Har bir kishi xoh davlat korxonasida bo’lsin, xoh hususiy ishxonada ishlasin, ishga kechikib borib, boshlig’idan dakki eshitishni istamaydi. Lekin ba’zida o’zimiz istamagan holda ishga kechikib qolamiz. Biroq ba’zilar deyarli har doim kechikishni kanda qilmaydilar. Shunday kezlarda kechikmaslik uchun nimalar qilish kerak? Bu savolda 6 ta qoida orqali javob beramiz.

1-qoida

Eng avvalo yarim kechagacha televizor ko’rmaslikni tavsiya qilgan bo’lardik. Chunki yarim tungacha televizor qarshisida o’tirgan kishi barvaqt turolmasligi tabiiy. Kechasi beriladigan filmlar yoki teledasturlar ko’pincha dam olish kunlari takroran namoyish etiladi. Demak, siz o’sha ko’rmoqchi bo’lgan teledastur yoki filmni dam olish kuni ham bemalol tomosha qila olishingiz mumkin. Faqat buning uchun dam olish kunlaridagi rejangizga buni kiritib qo’ysangiz bas.

 

Ishga kechikmaslik uchun oltin qoidalar
2-qoida

Yodingizdami, maktabga boradigan paytingizda ota-onangiz maktabga tutadigan portfelingizni kechqurun tayyorlab qo’yishga majbur qilishardi. Siz bugungi kunda ham shu ishni takrorlashingiz mumkin, faqat maktab sumkasi o’rniga ertangi ishga kiyib boradigan kiyim kechaklaringiz va sizga yana kerak bo’ladigan boshqa buyumlarni daxlizga tayyorlab qo’ying. Uyquga yotishingizdan avvalroq ularni tayyorlab qo’ysangiz, ertalabki 15-20 daqiqa vaqtingizni tejagan bo’lasiz.

 

Ishga kechikmaslik uchun oltin qoidalar
3-qoida

Ertalablari siz ishga borish taraddudiga qancha kam vaqt ajratsangiz, shuncha ko’p hotirjam bo’lasiz. Bir o’ylab ko’ring, ertalab ishga kiyiladigan kiyim yoki boshqa narsani qidirib, ishga kechikayotganingizni sezib tursangiz ko’proq asabiylashasiz. Bu esa yaqinlaringizga ham ta’sir o’tkazmay qolmaydi. Ertalabdan oila a’zolaringizni asablarini buzmasdan, aksincha ular bilan bir piyola choy ustida shirin suhbat qurishga nima yetsin!

 

Ishga kechikmaslik uchun oltin qoidalar
4-qoida

Yotog’ingizda gimnastika qilishga o’rganing. Qanday qilib deysizmi? Yaxshilab kerishing, belingizni bir necha marta buking, qo’l-oyoqlaringizni tepaga ko’tarib yana pastga tushiring, eng so’nggi bosqichda quloqlaringizni uqalang. Bundan muolajalar sizni uyqu holatidan tezda o’zingizga kelishga, shuningdek organizmdagi qon aylanishi yaxshilanishida katta ko’mak beradi.

 

Ishga kechikmaslik uchun oltin qoidalar
5-qoida

Ertalab uyg’onganingiz bilan derazani ochib, xonangizning havosini almashtiring. Bu usul ham insonni uyqusiramaslikka dav’at etadi. Yuzingizni esa sovuq suv bilan yuvishni maslahat beramiz.

 

Ishga kechikmaslik uchun oltin qoidalar
6-qoida

Agar siz jamoat transportidan foydalansangiz, unda uyingizdan 30-40 daqiqa avvalroq chiqishga harakat qiling. Sababi, avtobus yoki boshqa jamoat transportlari ba’zan belgilangan vaqtdan ertaroq yoki kechroq kelishi mumkin.

 

Ishga kechikmaslik uchun oltin qoidalar
Ishingiz orqali boyib ketishni istasangiz, ishga hammadan erta kelib, hammadan kech ketish kerak, deyishadi mashxur millionerlar. Mabodo siz bunday yo’lni istamasangiz, ishga vaqtida kelishni o’rganing.

Amerikalik tadqiqotchilarning dunyo bo’ylab olib borgan tadqiqotlarida, ma’lum bo’lishicha, ishga kechikuvchilar orasida yoshlar ko’pchilikni tashkil etarkan, 50 yosh va undan kattalar orasida bu holat kam uchrar ekan. Demak, yoshi ulg’aygani sari inson o’z ish joyiga masuliyat bilan qarar ekan.

 

Ishga kechikmaslik uchun oltin qoidalar

Каждый, работает ли он на госпредприятии или в частной конторе, не хочет опаздывать на работу и быть отруганным начальником. Но иногда мы опаздываем на работу не по своей воле. Тем не менее, некоторые люди почти всегда не возражают против опоздания. Что делать, чтобы не опоздать? На этот вопрос мы отвечаем 6 [mask_link]правилами[/mask_link].

Правило 1

Прежде всего, мы рекомендуем не смотреть телевизор до полуночи. Потому что естественно, что человек, который просиживает перед телевизором до полуночи, не может рано вставать. По выходным часто показывают ночные фильмы или телешоу. Таким образом, вы без труда сможете посмотреть ту телепрограмму или фильм, который хотите посмотреть, даже в выходной день. Просто убедитесь, что вы включили его в свои планы на выходные.

Правило 2

Вы помните, когда вы шли в школу, ваши родители заставляли вас собирать портфель по вечерам. Вы можете сделать то же самое сегодня, но вместо школьной сумки положить в зал одежду, в которой вы будете завтра на работу, и другие вещи, которые вам снова понадобятся. Если вы приготовите их перед сном, вы сэкономите 15-20 минут утром.

Правило 3

Чем меньше времени вы тратите на беспокойство о работе по утрам, тем спокойнее вы будете. Подумайте об этом, если вы ищете одежду или что-то, что надеть на работу утром, вы будете больше нервничать, если поймете, что опоздаете на работу. Это не повлияет на ваших близких. Как насчет милой беседы с членами семьи за чашечкой чая утром!

Правило 4

Научитесь делать гимнастику в постели. Как вы говорите? Хорошо поработайте, несколько раз прогнитесь в спине, снова поднимите руки и ноги вверх и снова опустите, а на последнем этапе помассируйте уши. Процедуры помогут быстро восстановиться после сна и улучшить кровообращение в организме.

Правило 5

Проснувшись утром, откройте окно и смените воздух в своей комнате. Этот метод также побуждает человека не засыпать. Мы рекомендуем мыть лицо холодной водой.

Правило 6

Если вы пользуетесь общественным транспортом, постарайтесь выйти из дома на 30-40 минут раньше. Это связано с тем, что автобус или другой общественный транспорт иногда может прибыть раньше или позже запланированного времени.

Известные миллионеры говорят, что если вы хотите разбогатеть благодаря своей работе, вы должны приходить на работу рано и уходить поздно. Если вы не хотите идти по этому пути, научитесь приходить на работу вовремя.

В исследованиях, проведенных американскими исследователями по всему миру, было установлено, что среди опаздывающих на работу молодежь составляет большинство.Это состояние редко встречается у людей 50 лет и старше. Так что, взрослея, человек с ответственностью смотрит на свое рабочее место.

Если вам понравилась статья, поделитесь ею с друзьями в социальных сетях.
Sirlar.uz