Vaqtdan unumli foydalanish uchun asosiy 7 qoida

Вақтдан унумли фойдаланиш учун асосий 7 қоида

Agar yaxshi tasarruf qilinsa hamisha yetarlicha vaqt topilishi mumkin.

— Iogann Gyote
Hech kimda ko’proq yoki kamroq vaqt bo’lmaydi. Barchamizga vaqt teng berilgan. Ammo ko’pchiligimizda vaqtdan unumli foydalanish muammosi mavjud va uni to’g’ri rejalashtirishni bilmaymiz. Bu esa insonga salbiy ta’sir ko’rsatadi. Siz vaqtingiz qanday o’tib ketganligini va kun davomidagi hech narsaga ulgurmay qolganingizni sezmay qolasiz. Bunday holatlarni oldini olish uchun biz sizni vaqtingizni boshqarishning 7 ta qoidasini taqdim etamiz. Vaqtni boshqarish uchun maslahatlar:

1. Daftaringizga vaqtingizni o’g’irlaydigan narsalar haqida yozing.

Agar siz vaqtingizni keraksiz ko’p narsalarga sarflayotgan bo’lsangiz hamda muhim vazifalarni bajarish uchun yetarli vaqtingiz bo’lmasa bu holatni qaytadan ko’rib chiqib uni o’zgartiring.

2. Doimiy ravishda o’z ustingizda ishlang.

Barchamiz uchun murakkab holat bu o’z ustimizda ishlashdir. Har doim ham diqqatni bir joyga to’plab biror bir ishni bajarishni o’zi bo’lmaydi, albatta. O’zingizda foydali ko’nikmalarni shakllantirish uchun biro y davomida shu ish bilan muntazam shug’ullansangiz bu odatga aylanadi. Agarda o’z ustingizda ishlash ko’nikmasini shakllantira olsangiz har qanday to’siqlarni bemalol yengib o’ta olasiz.

3. Kun, hafta, oy va yil uchun ishlaringizni aniq rejasini tuzing.

Bunday reja va bajarilishi shart bo’lgan vazifalar ro’yhati yordamida siz ko’p vaqt sarflanadigan ishlarni sinchkovlik bilan ko’rib chiqib ayni vaqtda hamda keyingi rejalashtirilgan ishlarni aniqlash mumkin.

4. Kitob o’qing.

Siz istalgan joyda, navbatda, jamoa transportida, tabiatda kitob o’qishingiz mumkin. Buning uchun shunchaki sevimli kitobingizni o’zingiz bilan birga olib yurish kifoya.

5. Ishni tasodifiy tarzda tanlang.

Har safar bo’sh vaqtingiz paydo bo’ldi deguncha, rejalashtirilgan ro’yhatingizdagi biror bir vazifani tasodifiy tarzda tanlang. Bu tez qaror qabul qilishga yordam beradi.

6. Dangasalik bilan kurashing.

SHuni yodda tutingki, siz o’tkazib yuborgan vaqt hech qachon qaytib kelmaydi. Vaqtingizdan beunum foydalanmang. Befoyda o’tkazilgan vaqt bu kelajagingizga yomon ta’sir ko’rsatadi.

7. Foydali ishni zavq bilan bajaring.

Uyingizni tozalashingiz kerakmi? Albatta dam olish kunida tozalashni eng yoqimli mashg’ulot deb bo’lmaydi. Agarda tozalash paytida sevimli qo’shig’ingizni tinglab shug’ullansangiz ishingiz ancha maroqli kechadi. yodingizda bo’lsin, o’z ishlarini keyinga qoldiradigan insonlar hech qachon muvaffaqiyat qozonmaydilar.
!Ma’lumotlar rus tilida:
При хорошем управлении всегда можно найти достаточно времени.

— Иоганн Гёте
Ни у кого нет больше или меньше времени. Нам всем дается равное время. Но у большинства из нас есть проблемы с эффективным использованием времени, и мы не знаем, как правильно его планировать. Это негативно влияет на человека. Вы не заметите, как пролетит время и ни на что не успеете в течение дня. Чтобы избежать подобных ситуаций, мы представляем вам 7 правил управления своим временем. Советы по тайм-менеджменту:

1. Напишите в блокноте о вещах, которые крадут ваше время.

Если вы тратите свое время на ненужные дела и не хватает времени на выполнение важных задач, пересмотрите эту ситуацию и измените ее.

2. Постоянно работайте над собой.

Сложная ситуация для всех нас – работа над собой. Конечно, не всегда удается сконцентрироваться на чем-то одном. Если регулярно заниматься этой работой в течение года, чтобы сформировать в себе полезные навыки, это войдет в привычку. Если вы сможете развить в себе способность работать над собой, вы сможете легко преодолевать любые препятствия.

3. Составьте четкий план своей работы на день, неделю, месяц и год.

С помощью такого плана и списка задач, которые необходимо выполнить, можно тщательно рассмотреть задачи, которые отнимают много времени, и определить задачи, которые запланированы на следующий раз.

4. Прочитайте книгу.

Читать книгу можно где угодно, в очереди, в общественном транспорте, на природе. Все, что вам нужно сделать, это взять с собой любимую книгу.

5. Выбрать работу наугад.

Всякий раз, когда у вас есть свободное время, выберите задачу из списка дел наугад. Это помогает быстро принимать решения.

6. Бороться с ленью.

Помните, что время, которое вы упустите, никогда не вернется. Не тратьте свое время. Время, потраченное впустую, плохо скажется на вашем будущем.

7. Делайте полезную работу с удовольствием.

Нужно убрать свой дом? Конечно, уборка в выходной день – не самое приятное занятие. Если вы будете слушать любимую песню во время уборки, ваша работа станет более приятной. помните, прокрастинаторы никогда не добьются успеха.
[/spoiler]

Если вам понравилась статья, поделитесь ею с друзьями в социальных сетях.
Sirlar.uz
Комментарии: 5
  1. Аноним

  2. Аноним

    :oops: :oops: :razz: :roll: :sad: :shock: :twisted: :x :smile: :idea: :grin: :idea: :grin: :idea: :lol: :x :shock: :cool: :razz:

  3. Amonim

    :idea: :!:

  4. Аноним

    Shu 7 qoidanni yodda tutaman! :!:

  5. Аноним

    :?:

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: